Meteen naar de content

Veel gestelde vragen.

Bestellen & Betalen

01 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gegaan?

Je krijgt altijd een bevestigingsmail. Geen mail? Check je spam. Nog steeds niks? Stuur ons even een berichtje, dan zoeken we het voor je uit. Neem contact op (Klik hier)

02 Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Klarna, creditcard en soms zelfs met knuffels (oké grapje, maar we werken eraan 😉).

03 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb besteld?

Dat ligt eraan hoe snel je bent. Stuur ons z.s.m. een berichtje, dan kijken we wat er nog mogelijk is. Is ‘ie al onderweg? Dan is retourneren je beste optie. Maar onze ervaring is dat dit meestal allemaal goed komt. Contact (Klik hier)

04 Ik heb een kortingscode. Hoe gebruik ik die?

Bij het afrekenen zie je een vakje voor je kortingscode. Invullen, toepassen en hoppa — korting geregeld. Werkt het niet? Geef ons een seintje.

05 Kan ik ook achteraf betalen?

Zeker kan dat, dit is mogelijk via onze betaal partner Klarna.

06 Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Ja. Die krijg je automatisch via mail na je bestelling. Geen ontvangen? Laat het weten, dan sturen we ‘m alsnog.

Verzending & Levering

01 Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

We doen ons best om je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden.

02 Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf een totaal bedrag vanaf 40 euro sturen wij gratis je bestelling naar je op. Mocht je onder dit bedrag zitten dan toont de winkelwagen de verzendkosten.

03 Kan ik mijn bestelling volgen?

Zeker. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een track & trace link. Refreshen mag, maar meestal verandert er pas iets als de bezorger echt onderweg is 😉

04 Leveren jullie ook in België?

Ja hoor. Nederland én België zijn onze hoofdmarkten. We verzenden daar net zo snel en met net zoveel liefde.

05 Kan ik mijn levering uitstellen of plannen?

Op dit moment niet standaard. Maar als je een speciale wens hebt, stuur ons even een berichtje. We denken graag met je mee en kijken samen wat er mogelijk is.

06 Wat als mijn pakket beschadigd aankomt?

Dan fixen we het. Mail ons een foto + je ordernummer en we regelen een nieuwe of je geld terug. Netjes geregeld, zoals het hoort.

Retourneren & Garantie

01 Kan ik mijn product retourneren?

Zeker! Je hebt 14 dagen bedenktijd. Geen gedoe, wel graag in originele staat en verpakking. Stuur ons gewoon even een mailtje. Contact (Klik hier)

02 Mijn product is kapot, wat nu?

Balen! Stuur ons een foto + uitleg en we lossen het netjes voor je op. Vaak is er garantie via ons of de fabrikant.

03 Wie betaalt de retourkosten?

Als je binnen de bedenktijd retourneert, betaal je zelf de retourkosten. Is er iets mis met het product? Dan nemen wij natuurlijk dat voor onze rekening. Waarom we dit doen? Zo willen voorkomen we samen onnodige transporten om zo het milieu te ontlasten. Vragen hier over? Neem gerust contact op.

04 Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een retour?

Zodra we je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, storten we je geld binnen 5 werkdagen terug. Meestal sneller. Via dezelfde betaalmethode.

05 Mag ik een product testen en daarna terugsturen?

Je mag ‘t zeker bekijken en even proberen (zoals je dat ook in een winkel zou doen), maar het moet nog wel verkoopbaar zijn. Dus niet: half gesloopt of vol kattenharen. Fair, toch? Let er op dat er wel retourkosten worden gerekend.

06 Hoe weet ik of mijn retour goed is aangekomen?

Je ontvangt een bevestiging zodra wij ‘m binnen hebben. Duurt het te lang? Stuur gerust even een berichtje, dan checken we het voor je.

Overig

01 Doen jullie ook aan samenwerkingen?

Zeker! Ben je een influencer, dierenblogger of heb je een tof platform? Stuur ons een berichtje — we staan altijd open voor leuke connecties.

02 Kan ik jullie producten ergens fysiek bekijken?

We zijn vooral online actief. Maar we werken aan samenwerkingen met dierenwinkels en pop-up demo’s. Stay tuned op Insta of via de nieuwsbrief.

03 Zijn jullie dropshippers?

Nee. Absoluut niet. Daar hebben we zelfs een beetje een hekel aan. Wij houden zelf voorraad, checken de kwaliteit, pakken alles netjes in en staan zelf klaar voor vragen. Geen vaag gedoe, geen maanden wachten op een pakket uit China.

Beveiligde betaling

Wij hebben een veilige betaalomgeving dankzij de nieuwste SSL-technologie. Zo zijn al jouw financiële gegevens bij ons altijd in veilige handen.

Gemakkelijk retourneren

Toch niet tevreden? Retourneren is bij ons makkelijk en zonder gedoe.

Positieve waardering

Onze klanten zijn blij, en daar doen we het voor.

Neem contact met ons op

📞
Telefoon
+31620991143
✉️
Email
info@cattura.nl
💬
WhatsApp

Veelgestelde vragen

Ga naar de FAQ
Home Shop
Verlanglijst
Inloggen
×